Motiveres du af loyalitetsopbyggende aktiviteter, og af at udforme op-salgskampagner på baggrund af analyser og segmenteret datagrundlag? Kan du se dig selv bidrage ved at arbejde med fastholdelse af vores kunder? Så er vores stilling som Customer Retention Specialist i Karnov Group Denmark i vores marketing afdeling formodentligt lige noget for dig. Der er opstart hurtigst muligt.
Om jobbet | Fastholdelse af kunder | Sikring af optimal kunderejse
I rollen som Customer Retention Specialist er du en aktiv deltager i udviklingen af en optimal kunderejse for kunderne i Karnov Group. Du udarbejder content for værdikommunikation, og du udformer op-salgs- op mersalgskampagner på baggrund af analyser og segmenteret datagrundlag.
Dernæst varetager du i rollen flg. arbejdsopgaver:
- Ansvarlig for månedlig rapportering til ledelsen
- Sikring af rettidig levering, struktur og professionelt outcome i samarbejde med kolleger og eksterne samarbejdspartnere
- Udformning af op-salgs- og mersalgskampagner på baggrund af analyser og segmenteret datagrundlag
- Budgetstyring
- Udformning af mails, landing-pages med mere i Hubspot
Endeligt bliver du en del af et kompetent marketingteam med fem kolleger og en arbejdsplads centralt beliggende i København — tæt ved Nørreport Station. Der er naturligvis mulighed for hjemmearbejde. Du refererer til vores Marketing Director.
Om dig | Professionel kundekommunikation | Stærke samarbejdsevner
Du lykkedes bedst i rollen, hvis du har indsigt i og forståelse for professionel kundekommunikation af komplekse produkter. Derudover bringer du dagligt din forretningsforståelse i spil, når du deltager i udviklingen af en optimal kunderejse for Karnov Groups kunder, når du eksekverer på aktiviteter og prioriterer blandt dine opgaver. Endeligt er du en teamplayer, der dagligt bringer dine stærke samarbejdsevner i spil blandt kollegerne i teamet såvel som i hele huset. Du bidrager desuden positivt med dit gå-på-mod og din målrettede og strukturerede tilgang til arbejdet.
Derudover er det absolut en fordel, hvis du:
- Har en relevant uddannelse inden for marketing samt minimum fem års relevant erhvervserfaring
- Har erfaring med markedsføring af abonnementsløsninger
- Har erfaring fra bureau eller samarbejde med bureau
- Har erfaring med HubSpot eller lignende systemer
Om os | Bliv en del af udviklingen | Psykologisk Tryghed | ”We Walk the Talk”
Nu er det helt rigtige tidspunkt at blive en del af Karnov Group! I Karnov Group vil du opleve en virksomhed i rivende udvikling, hvor forretningen nytænkes og digitaliseres, og hvor vi kontinuerligt er i gang med en transformation fra et traditionelt forlag til en moderne informationsteknologisk virksomhed. Karnov Group er en førende leverandør af forretningskritisk information inden for jura, skat, revision og regnskab samt miljø, sundhed og sikkerhed i Danmark, Sverige, Norge, Frankrig, Spanien og Portugal. Vores løsninger er baseret på pålidelig viden, forfattet af fageksperter og formidlet via teknologi.
Psykologisk Tryghed er en af vores grundsten, der understøtter vores kulturelle værdier. I dagligdagen agerer vi ud fra og efterlever netop disse værdier - ”We Walk the Talk”. Du bliver således en del af en attraktiv arbejdskultur og et dynamisk miljø i en ambitiøs virksomhed blandt dygtige kollegaer, der støtter og respekterer hinanden. Vi tror på, at tæt samarbejde på tværs af hele virksomheden bidrager til, at vi, på bedst mulig vis, betjener vores kunder.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Har du spørgsmål til rollen, er du velkommen til at kontakte Talent Acquisition Partner Camilla Damm-Møller på camilla.damm-moller@karnovgroup.com eller på tlf.: +45 30250484.
Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende indkalder relevante kandidater til samtale. Vi håber at høre fra dig senest d. 11. december 2023.