Motiveres du af loyalitetsopbyggende aktiviteter, og af at udforme opsalgskampagner på baggrund af analyser og segmenteret datagrundlag? Kan du se dig selv bidrage ved at arbejde med fastholdelse af vores kunder? Så er vores stilling som Customer Success Specialist i Karnov Group Denmark formodentligt lige noget for dig. Der er opstart hurtigst muligt.
Om os | Bliv en del af udviklingen | Skab vækst
Nu er det helt rigtige tidspunkt at blive en del af Karnov Group! I Karnov Group vil du opleve en virksomhed i rivende udvikling, hvor forretningen nytænkes og digitaliseres og, hvor vi kontinuerligt er i gang med en transformation fra et traditionelt forlag til en topmoderne informationsteknologisk virksomhed. Karnov Group er en førende leverandør af forretningskritisk information inden for jura, skat, revision og regnskab samt miljø, sundhed og sikkerhed i Danmark, Sverige, Norge, Frankrig, Spanien og Portugal. Dette job er i Danmark men snitflader til Sverige og Norge. Vores løsninger er baseret på pålidelig viden, forfattet af fageksperter og formidlet via teknologi.
Også i marketing er ambitionsniveauet højt, og vi er derfor på udkig efter en Customer Success Specialist, der kan stå for opsalg, fastholdelse samt projektledelse fra A-Z af loyalitetsopbyggende projekter og dermed bidrage til at vækste forretningen. Du bliver del af et kompetent team, en attraktiv arbejdskultur og en arbejdsplads centralt placeret i København — tæt ved Nørreport Station. Der er naturligvis mulighed for hjemmearbejde. Du refererer til vores Marketing Director.
Om jobbet | Ansvarlig for marketingaktiviteter, der fastholder vores kunder
I rollen som Customer Success Specialist er du en aktiv deltager i udviklingen af en optimal kunderejse for kunderne i Karnov Group, du udarbejder content for værdikommunikation, og du udformer opsalgs- op mersalgskampagner på baggrund af analyser og et segmenteret datagrundlag.
Dernæst varetager du i rollen flg. arbejdsopgaver:
- Udarbejdelse af budget samt rapportering på udgifter
- Ansvarlig for månedlig rapportering til ledelsen
- Samarbejde med eksterne samarbejdspartnere og sikring af rettidig levering, struktur og professionelt outcome
- Udformning af opsalgs- og mersalgskampagner på baggrund af analyser og et segmenteret datagrundlag
- Budgetstyring
- Udformning af mails, landingpages, mm i Hubspot
Om dig | Professionel kundekommunikation | Høj grad af forretningsforståelse
Du lykkedes bedst i rollen, hvis du har indsigt i og forståelse for professionel kundekommunikation af komplekse produkter. Derudover bringer du dagligt din forretningsforståelse i spil, når du deltager i udviklingen af en optimal kunderejse for Karnov Groups kunder, når du eksekverer på aktiviteter, og når du prioriterer blandt dine opgaver. Endeligt er du en teamplayer, der dagligt bringer dine stærke samarbejdsevner i spil blandt kollegerne i teamet såvel som i hele huset. Du bidrager desuden positivt med dit gå-på-mod og din målrettede og strukturerede tilgang til arbejdet.
Derudover er det absolut en fordel, hvis du:
- Har en relevant uddannelse inden for marketing samt minimum fem års relevant erhvervserfaring
- Har erfaring med markedsføring af abonnementsløsninger
- Har erfaring fra bureau eller samarbejde med bureau
- Har erfaring med HubSpot
Vi ser frem til at høre fra dig!
Har du spørgsmål til rollen, er du velkommen til at skrive til Kristina Liljegren-Strangeway på kristina.liljegren-strangeway@karnovgroup.com
Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende indkalder relevante kandidater til samtale. Vi håber at høre fra dig senest d. 25. september 2023.