Marketing Automation Specialist

Karnov Group tilbyder en spændende og udviklende stilling som Marketing Automation Specialist i en organisation, der er kendetegnet ved en dynamisk og ambitiøs hverdag, hvor alle er drevet af lysten til at gøre en forskel og at gøre Karnov Group til en succes.

Som Marketing Automation Specialist sidder du i forretningens hjerte, med ansvaret for at drive effektiv og engagerende kommunikation med vores brugere og kommende kunder, i tæt samarbejde med resten af marketingafdelingen.

Dit arbejde tager udgangspunkt i virksomhedens data, og dit hovedansvar er at sikre at vi kan eksekvere effektivt på tværs af kanaler på baggrund af dette datasæt. Du vil være en del af den danske marketing afdeling på 9 personer og samarbejde tæt med vores svenske marketing kollegaer.

 

Ansvarsområder

  • I tæt samarbejde med vores BI afdeling, definerer du data triggers og -flows til brug for marketing automation. Du har også ansvaret for at sikre at vores automation strategi er effektiv, gennem løbende effektmåling og rapportering (benchmarks og dashboards)
  • Du har ansvaret for løbende at sikre validering og forbedring af vores marketing datasæt, herunder at definere nye mulige datapunkter.
  • Du har ansvaret for den løbende optimering af vores MarTech stack og herigennem sikre at vi har de rette værktøjer på plads til at støtte forretningens ambitioner.
  • Du er super user i vores Hubspot automation tool, og skal herigennem udvikle den danske forretning samt agere som sparringspartner for andre virksomheder under Karnov Group paraplyen.
  • Du vil være projektleder på digitale marketing projekter, hovedsageligt danske, men med Skandinaviske implementeringsmuligheder.

 

Din profil

Vigtigst af alt er, at du har et stort drive og brænder for at udnytte alle de digitale muligheder for at flytte os fremad. Vi er en virksomhed i stærk vækst, både nationalt og internationalt, og vi leder efter en person som er villig til at vækste sammen med os.

Derudover ønsker vi erfaring med følgende:

  • Erfaring med marketing automation, gerne Hubspot
  • Stærkt fokus på datavalidering og -testing
  • Kommercielt tænkende, med en forståelse for hvordan automation koncepter kan drive målbare resultater.
  • Erfaring med abonnementsforretning, gerne BtB
  • Erfaring med e-commerce
  • Erfaring med Alteryx og Tableau er et plus

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og behandler derfor indkomne ansøgninger løbende.


Del stillingen

Marketing Automation Specialist