Vi søger en ny kollega, som har erfaring med opgaverne i en marketingafdeling, er stærk i administrative rutiner – og som synes, at det er sjovt og meningsfuldt at forberede og deltage i events for vores kunder og partnere.

Barselsvikariatet er på 26 timer om ugen i perioden fra 1. oktober 2019 til 31. oktober 2020.

Karnov er en organisation, der er kendetegnet ved et dynamisk miljø, hvor alle er drevet af lysten til at gøre en forskel, og til at bidrage til Karnov Groups succes. Samtidig vægter vi godt kollegaskab højt.

Du bliver en del af marketingafdelingen i Danmark, der består af 10 medarbejdere, hvor vi sætter faglighed og godt humør i højsædet. Afdelingen har blandt andet ansvaret for kommunikation, branding, PR, leadgenerering, direkte salg og kundeindsigt.

Vi har til huse i lækre faciliteter i hjertet af København.

 

Du får ansvar for:

  • Opgaver i forbindelse med messer og events, herunder koordinering imellem afdelinger
  • At sørge for at de nødvendige materialer er tilgængelige til rette tid; Roll-ups, pakning og afsendelse af materialer, deltagerlister, navneskilte og kursusbeviser
  • Indhentning af salgstekster, at tjekke priser og bogomslag og lægge det online i shoppen med emneord
  • At være med til at udarbejde nyt markedsføringsmateriale
  • Opdatering af data i vores systemer - og udarbejde lister bl.a. i Excel
  • At udarbejde præsentationer i Powerpoint
  • Diverse ad-hoc opgaver, som kommer når du mindst venter det.

 

Om dig

Du er uddannet handelsøkonom, har en akademiuddannelse i salg og markedsføring eller er kontoruddannet med speciale i administration. Du har 3-5 års erfaring fra en marketingafdeling, taler og skriver perfekt dansk og er rutineret i mundtligt og skriftligt engelsk.

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring med CMS
  • Er superbruger i Excel og Powerpoint
  • Er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • Trives med drift og administrationsopgaver
  • Synes om at have en udadvendt rolle, fx på messer og til forskellige events
  • Har min. 5 års erfaring fra et tilsvarende job
  • Er serviceminded, udadvendt og struktureret
  • Har gå-på-mod og trives med at tage ansvar for både små og større opgaver.

Det er ikke et krav, men det er en fordel, hvis du har erfaring med Shopify.

 

Søg jobbet

Brug vores jobportal og upload din ansøgning, dit CV og de vigtigste eksamenspapirer allerede nu. Vi indkalder til samtaler løbende, og ansætter så snart den rigtige kandidat dukker op.


Del stillingen

Marketingassistent til barselsvikariat