Systemkrav

Skrevet af Jacob Rungholm | 04-07-2017 10:57:45

I dag findes en lang række browsere, som man frit kan benytte til opslag og søgninger på platformen. Desværre har det vist sig at browseren Internet Explorer kan give forskellige problemer i forbindelse med udskrift, søgninger, notehenvisninger m.m.

Skal du anvende Internet Explorer, så anbefaler vi, at du benytter den nyeste version, som hedder Microsoft Edge.

Vi har endnu ikke noteret problemer med de øvrige browsere på markedet, så du kan fint benytte Firefox, Chrome, Safari osv. – Vi anbefaler dog altid, at du har opdateret til den nyeste version.

 

Tjek, hvilken version af Internet Explorer du anvender.

I menuen øverst til højre i browserhovedet finder du »Indstillinger« eller »Settings« . I vinduet, som åbner, står der, kan du se, om din browser er opdateret.

Hvis browseren ikke er opdateret kan du bruge menuen »Start« til at søge efter opdateringer.

Windows Update findes i »Kontrolpanel«. Sådan søger du efter opdateringer i fremtiden (eller hvis denne webside ikke åbner »Windows Update« automatisk):

Klik på knappen »Start«, klik på »Alle programmer«, og klik derefter på »Windows Update«.

 

Kontakt os for support

Du er velkommen til at kontakte teknisk support på 33 74 07 00 eller via e-mail på; post.dk@karnovgroup.com, hvis du har spørgsmål eller problemer.