Vidensbase - Administrer adgang


Systemkrav

I dag findes en lang række browsere, som man frit kan benytte til opslag og søgninger på platformen. Desværre har det vist sig at browseren Internet Explorer kan give forskellige problemer i forbindelse med udskrift, søgninger, notehenvisninger m.m.

Skal du anvende Internet Explorer, så anbefaler vi, at du benytter den nyeste version og som minimum Internet Explorer 11 – og at både Browser Mode samt Document Mode står til Standards (F12).

Vi har endnu ikke noteret problemer med de øvrige browsere på markedet, så du kan fint benytte Firefox, Chrome, Safari osv. – Vi anbefaler dog altid, at du har opdateret til den nyeste version.

 

Tjek, hvilken version af Internet Explorer du anvender.

I menuen »hjælp« øverst i browservinduet vælger du undermenuen »om Internet Explorer«. I vinduet som åbner, står der, hvilken browser du i dag anvender.

Brug menuen »Start« til at søge efter opdateringer.

Windows Update findes i »Kontrolpanel«. Sådan søger du efter opdateringer i fremtiden (eller hvis denne webside ikke åbner »Windows Update« automatisk):

Klik på knappen »Start«, klik på »Alle programmer«, og klik derefter på »Windows Update«.

 

Kontakt os for support

Du er velkommen til at kontakte teknisk support på 33 74 07 00 eller via e-mail på; post.dk@karnovgroup.com, hvis du har spørgsmål eller problemer.

Live undervisning

Giv dig selv eller din organsiation et løft i effektivtitet og sikkerhed med undervisning i Karnov Onlines funktioner og indstillinger.


Fandt du ikke hvad du ledte efter?

Det beklager vi. Ring eller skriv til os, så hjælper vi dig personligt.