Motiveres du af at løse udfordringer og bruge dine kompetencer til at give kunderne den bedst mulige oplevelse? Brænder du for at yde kundeservice i topklasse og for at give kunderne en sublim service? Så får du mulighed for begge dele i vores to spændende og alsidige stillinger som Customer Service Consultants i Karnov Group!  Den ene stilling er med opstart ASAP. Den anden stilling er med opstart d. 1. september.

 

Om jobbet | First point of Contact

Din arbejdsdag vil være præget af varierende opgaver og af forskelligartede henvendelser fra kunderne telefonisk såvel som via e-mail. Som Customer Service Consultant i Karnov Group bliver du bindeleddet mellem vores kunder og resten af organisationen, og du bliver ”First point of Contact” overfor vores kunder og får dermed en helt central rolle i organisationen. I rollen agerer du støttefunktion for vores salgsafdeling, og du løser opgaver såsom oprettelse af nye kunder og brugere, du vedligeholder eksisterende kunders abonnementer, opretter ordrer, og du besvarer henvendelser vedrørende fakturering og abonnementer. Derudover informerer du kunderne om vores produkter, og du hjælper kunderne med brugen af vores platform samt hvad de ellers har af spørgsmål og forespørgsler.

Som Customer Service Consultant i Karnov Group tilbydes du således en rolle med en høj grad af variation og kompleksitet og med gode muligheder for kompetenceudvikling.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt ekskl. frokost. Åbnings- og mødetid i kundeservice er fra kl. 8.30 – 16.30.

 

Om dig | Imødekommende | Service og kvalitet går hånd i hånd

Du lykkes bedst i rollen, når du bringer din erfaring fra en lignende stilling i spil og yder en imødekommende og tillidsvækkende service overfor kunderne. Endvidere er du typen, der evner at lytte og stille uddybende spørgsmål samtidig med, at du mestrer at bevare overblikket og arbejde målrettet – selv når vi har ekstra travlt. Du tilgår dit arbejde med engagement og viljen til at tackle udfordringer. Selv under pres bevarer du smilet i stemmen, og du bringer godt humør og positivitet ind i dialogen med kunderne og blandt kollegerne. Det allervigtigste er, at du bliver motiveret af at hjælpe kunderne med små såvel som større udfordringer, og at du altid tager kundernes behov alvorligt.

Derudover ligger vi vægt på, at du:

  • Formulerer dig klart og tydeligt i skrift og tale på dansk såvel som på engelsk
  • Kan tilpasse kommunikationen til den enkelte kunde og er tydelig i dialogen med kunderne
  • Er rummelig og tålmodig og har et oprigtigt ønske om at sætte dig i kundernes sted
  • Er detaljeorienteret og struktureret og trives med administrative opgaver
  • Har systemforståelse da du dagligt kommer til at navigere i mange forskellige systemer, herunder bl.a. SAP ERP og Salesforce

 

Om os | Bliv en del af udviklingen | Psykologisk Tryghed | ”We walk the talk”

Nu er det helt rigtige tidspunkt at blive en del af Karnov Group! I Karnov Group vil du opleve en virksomhed i rivende udvikling, hvor forretningen nytænkes og digitaliseres, og hvor vi kontinuerligt er i gang med en transformation fra et traditionelt forlag til en moderne informationsteknologisk virksomhed. Karnov Group er en førende leverandør af forretningskritisk information inden for jura, skat, revision og regnskab samt miljø, sundhed og sikkerhed i Danmark, Sverige, Norge, Frankrig, Spanien og Portugal. Vores løsninger er baseret på pålidelig viden, forfattet af fageksperter og formidlet via teknologi.

Psykologisk Tryghed er en af vores grundsten, der understøtter vores kulturelle værdier. I dagligdagen agerer vi ud fra og efterlever netop disse værdier - ”We walk the talk”. Du bliver således en del af en attraktiv arbejdskultur og et dynamisk miljø i en ambitiøs virksomhed blandt dygtige kollegaer, der støtter og respekterer hinanden. Vi tror på, at tæt samarbejde på tværs af hele virksomheden bidrager til, at vi, på bedst mulig vis, betjener vores kunder.

Endeligt bliver du en del af et kompetent team og en arbejdsplads centralt beliggende i København — tæt ved Nørreport Station. Der er naturligvis mulighed for hjemmearbejde. Du refererer til Marketing & Customer Service Director.

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

Har du spørgsmål til selve rollen, er du velkommen til at skrive til Marketing & Customer Service Director, Alexander Kragh på mail: alexander.kragh@karnovgroup.com. Har du spørgsmål til hverdagen i afdelingen, er du velkommen til ringe til kundeservice på tlf.: 33 74 07 00.

Er du er interesseret i disse spændende muligheder så send dit CV til os senest d. 8. april. Vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale.


Del stillingen

Vi søger to Customer Service Consultants med passion for at skabe en enestående kundeoplevelse