Få faglige udfordringer og mulighed for at blive en del af en velkonsolideret virksomhed i vækst med en ambitiøs agenda for fremtiden

 

Brænder du for at arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor regnskab i en børsnoteret international virksomhed? Kan du lide at blive udfordret på din faglige kunnen samt være en del af en velkonsolideret virksomhed i god vækst med en ambitiøs agenda for fremtiden?

Vi søger en erfaren bogholder, som vil være med til at videreføre og udvikle regnskabsfunktionen.

Du får en central rolle i Accounting, som består af 11 medarbejdere fordelt i Danmark og Sverige, og du vil deltage i både daglig drift og måneds-, kvartals- og årsafslutning.

Accounting er et godt sammentømret team, som glæder sig til at hilse dig velkommen. Vi vil gøre alt hvad vi kan for, at du føler dig som en del af teamet fra første dag. Vi arbejder ambitiøst, men stræber efter, at der også skal være plads til humor, og til at have det rart sammen.

Vi lægger vægt på, at vi hver især tager ansvar for egne opgaver, men vi er sammen om at få det til at lykkes. Vi hjælper hinanden, når der er brug for det.

Du bliver en aktiv del af regnskabsteamet, og vil få en dynamisk hverdag med mange forskellige regnskabsopgaver.


Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Betaling af leverandørfakturaer for flere selskaber, også i Sverige
  • Fakturering af intercompany transaktioner
  • Bogføring af løn og opfølgning på personale mellemregninger
  • Kursregulering af balancekonti
  • Renteberegning af lån
  • Ugentligt cash-flow oversigt for gruppen
  • Udarbejdelse af afstemninger og specifikationer ved periodeafslutning, herunder intercompany balancer
  • Selvstændig bogføring i datterselskab
  • Momsindberetning
  • Vedligeholdelse af anlægskartotek
  • Fungere som backup funktion for dine kollegaer.

 

Hvem er du - fagligt?

Du har en struktureret, detaljeorienteret og proaktiv tilgang til dine opgaver, og du forstår at arbejde selvstændigt med dine ansvarsområder. Samtidig er du en holdspiller, der ønsker at være en del af et team, hvor man hjælper hinanden. Du har en god talforståelse, og kan også forholde dig kritisk til tallene. Som person er du imødekommende og serviceminded, og du møder på arbejde med godt humør og en positiv indstilling.

Du arbejder nemt og ubesværet med IT, og er vant til at arbejde i Excel. Vi anvender SAP og e-conomic, det vil derfor være en fordel at have erfaring med disse programmer. Du taler flydende dansk, og kan begå dig på engelsk.

Du har formentlig mere end 10 års erfaring fra en lignende stilling.


Vi tilbyder

En uformel og behagelig atmosfære, hvor højt engagement præger hverdagen. Løn efter kvalifikationer, 5 ugers ferie og 1 uges feriefridage, frokostordning, sociale arrangementer, fleksibilitet samt pensionsordning og sundhedsforskning.

Startdato og ansøgningsproces

Vi vil gerne have, at du starter så snart det er muligt. Upload din ansøgning og dit CV,  vi indkalder løbende til samtale. Du kan blive bedt om at tage nogle test, og kan forvente 2-3 samtaler i forløbet. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Finance Manager Daniel Rasmussen på daniel.rasmussen@karnovgroup.com eller tlf. +45 21842761.

 

Du vil synes om Karnov Group fordi

Du vil opleve et dynamisk fællesskab på tværs af teams og lande, hvor du vil navigere i et højt fagligt miljø som giver rigtig gode muligheder for blive udfordret.

Ordentlighed, uafhængighed og tillid er nøgleord, som vores nuværende medarbejdere værner om, og som kommende kolleger tiltrækkes af.

Vi har til huse i lækre faciliteter i hjertet af København.


Del stillingen

Finance Assistant / bogholder