Har du erfaring med at levere, opretholde og forbedre professionel og kosteffektiv forretningsteknologi inden for Finans- og HR-området?

Så er det måske dig, der skal være vores nye Finance & HR Delivery Manager.

 

Hvad indeholder stillingen?

Stillingen er placeret med direkte reference til Director of Business Systems and IT Operations. Din rolle bliver at bridge forretningens ønsker og behov over imod 3. partsleverandørers systemer, og dermed sikre Karnov Group en professionel og fremtidssikret forretningsteknologi inden for Finans- og HR-området. Din succes vil bl.a. blive målt på etablering og sikring af en servicemodel, der sikrer transformation af projekter til konkrete IT Services for forretningen.

 

Dine konkrete opgaver bliver bl.a. at:

  • Have overblik over leverance af de ønskede løsninger, mindre projekter og implementering af services på tværs af Finans, HR og andre forretningsenheder
  • Sikre at forretningens behov bliver imødekommet inden for rammerne af IT-strategier, arkitektur, politikker og systemer/services
  • Levere effektiv og optimeret service til Karnov Groups forretningsenheder
  • Sikre at supporten af applikationerne, og den dertilhørende infrastruktur bliver leveret i henhold til de aftalte standarder
  • Supportere forbedringen, integrationen og innovationen af teknologidrevne Finans/HR-processer (primært ERP, BI og HR). Inklusiv at være lead på relevante projekter samt styre change management agendaen
  • Drive “boards”/fora for teknologiske services til HR og Finans
  • Opbygge awareness omkring Finans/HR-behov på tværs af Tech/IT-funktionen og assistere med dokumentation af arbejdsflows for øget teknologi understøttelse
  • Styre 3. parts leverandører og forhold inden for Finans og HR-systemer – 1st, 2nd og 3rd level support
  • Vedligeholde roadmaps for tech upgrades inden for Finans og HR-processer i overensstemmelse med den overordnede arkitekturs målsætninger eksempelvis SaaS
  • Være produktejer på størstedelen af “Procure to Pay” og “Order to cash” processerne fra et teknologiunderstøttende perspektiv og koordination af interfaces til CRM, Martech, Data Warehouse
  • Være ejer og sætte agendaen for risici, sikkerhed, dataintegration og masterdata kvalitet inden for Finans og HR-systemerne.

 

Jobbet er krævende, og vi forventer, at du kan svare ja til følgende:

  • God erfaring med Finans applikationer og vedligehold af disse – eksempelvis SAP og/eller Microsoft Dynamics, Tableau, IBM Analytics/Cognos, Microsoft eller Oracle og integrationer til forskellige HR-systemer
  • 1-4 års Projektledelseserfaring
  • 1-4 års erfaring med Contract Management
  • Gerne erfaring med implementering af SaaS løsninger
  • Gerne erfaring med IT Service Management
  • Gerne erfaring med Leverandørstyring og sourcing af services

 

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du har en Bachelor i IT eller lignende og gerne en certificering inden for Projektledelse eller ITSM.

Herudover har du et højt niveau i skriftligt og mundtligt dansk og engelsk (engelsk er koncernsproget).

Microsoft Office pakken behersker du, og er særligt god til Excel og PowerPoint.

Som menneske indeholder du følgende:

  • Du trives med tempo, eksekvering og med aldrig at overskride deadlines
  • Du ser det som en selvfølge, at der er ”operationel excellence” i alting – og kan arbejde med både strategiske og operationelle opgaver
  • Du skal kunne se løsninger, løse opgaverne med godt humør og er ikke for ’fin’ til nogen opgave
  • Du løser opgaverne rigtigt – første gang
  • Du har en god forretningsforståelse og meget stor integritet
  • Som det mest naturlige, har du en systematisk og koordinerende tilgang til opgaverne

Derudover er du:

  • Omstillingsparat, også i pressede situationer og klarer det meste med et smil på læben
  • Ekstrovert, seviceminded og god til at kommunikere


Dynamisk organisation med lysten til at gøre en forskel

Vi tilbyder et spændende og udviklende job i en organisation, der er kendetegnet ved en dynamisk verden, hvor alle er drevet af lysten til at gøre en forskel og til at bidrage til Karnov Groups succes. Samtidig vægtes godt kollegaskab højt.

Vi har til huse i lækre faciliteter i hjertet af København.

Synes du, dette lyder spændende og kan du se dig selv i rollen som Delivery Manager Finance & HR, så send dit CV samt kort motivation for stillingen eller tag kontakt til Partner Tom Soling 2026 4889 / tso@sam-int.com – eller Partner Pia Nathalie Andersen 6038 1959 / pna@sam-int.com

Vi holder løbende samtaler og arbejder derfor ikke med en ansøgningsfrist.


Del stillingen

Finance & HR Delivery Manager