Trives du i et dynamisk miljø, hvor der godt kan være travlt? Sætter du en ære i at få dine opgaver ekspederet effektivt og korrekt? Er du skarp på det administrative, og er du dygtig til løndelen?

Så er jobbet som HR Specialist, Løn & Administration måske noget for dig.

Som del af et mindre, men til gengæld meget effektivt, HR-team vil du blandt andet have følgende opgaver:

  • Lønansvarlig for Karnov Groups medarbejdere og nogle af koncernens ’stand alone’ selskaber herunder
    • Sikre det korrekte grundlag for lønregulering, bonusser, bruttolønsordning mv.
  • Løbende afregning af honorarer til Karnovs forfattere samt udbetaling af royalties én gang årligt
  • Ansvarlig for implementeringen af Karnovs nye HR-system på koncernniveau og efterfølgende ’superbruger’ heraf
  • Generel HR-administration herunder blandt andet:
    •  Håndtering af medarbejderspørgsmål vedr. ansættelser mv.
    • Administrativ håndtering af ansættelser og opsigelser mv.
  • Overholde myndighedskrav ved ansøgning om refusioner, offentlige indberetninger mv.
  • Fokus på, at processerne er effektive og du vil gerne være med til at optimere dem.

 

Hvem er du – fagligt?

  • Har erfaring fra en lignende stilling
  • Erfaring med både løndelen, men også den administrative del af jobbet
  • Lysten til og gerne erfaring med optimering af processer
  • Kendskab til Lessor PM og Lessor Portalen, eller erfaring med andet lønsystem
  • Erfaren bruger af og gerne have været med til implementeringen af HR system(er)
  • Flydende i dansk og engelsk på højt niveau (koncernsprog)
  • Sandsynligvis kommer du med en kandidatgrad eller en HD i HR, administration eller organisation

 

Hvem er du – personligt?

  • Systematisk, struktureret og med flair for systemer
  • Godt humør, løsningsorienteret og rolig – også når der er travlt
  • Udadvendt og glad for at servicere dine kolleger
  • Har et højt drive og kan se muligheder både i eksisterende og nye opgaver
  • Omstillingsparat og fokus på optimering af processer

 

Du vil synes om Karnov fordi

Som medarbejder i Karnov Group vil du opleve et dynamisk fællesskab med et højt fagligt niveau på tværs af teams og lande. Vores faglighed går vi aldrig på kompromis med. Ordentlighed, uafhængighed og tillid er nøgleord, som vores nuværende medarbejdere værner om, og som kommende kolleger tiltrækkes af.

Vi har til huse i lækre faciliteter i hjertet af København.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Partner Tom Solling, tso@sam-int.com, Tlf. +45 2026 4889.


Del stillingen

HR Specialist Løn & Administration