….så er det måske dig, vi leder efter! Vi søger en dedikeret IT-supporter til vores Service Desk team, der blandt andet skal være med til at sikre, at Karnov Group’s IT-support altid er i front og klar til at servicere organisationen.

Du har en relevant IT-uddannelse eller tilsvarende praktisk erfaring med IT-drift og support af brugere.

 

Du har kendskab inden for flg. områder:

  • Almen infrastruktur (DHCP, DNS, Active Directory, GPO, scripts, powershell SCCM mv.)
  • Microsoft-klienter/OS
  • Microsoft 365/Office - Outlook, Teams, Onedrive m.v. og generel admin af samme
  • MacOS
  • MDM løsninger
  • Klient sikkerhed
  • AV-løsninger
  • Jira/Confluence (Ikke et krav, men vil være en fordel)


Du har en stærk viden inden for it-sikkerhed, hvorved du nemt kan supportere slutbrugere i sikkerhedsspørgsmål og guidance, men også deltage i mere dybdegående analyser via vores allerede implementeret sikkerhedsprodukter.

 

Dine arbejdsopgaver som en del af servicedesk teamet er at yde support til vores kolleger, som bl.a. vil opfatte:

  • 1-1½ level support af help-desk opgaver via personlig, elektronisk og telefonisk henvendelse fra DK og SE kontor - dog primært fra vores DK kontor
  • Udarbejdelse af brugerdokumentation
  • Opsætning og fejlrapportering af hardware
  • Indkøb af udstyr og software
  • Installation, konfiguration og fejlsøgning af operative systemer og programmer
  • Generel kontrol og opfølgning inden for klient sikkerhed
  • Oprettelse/ændringer/nedlæggelse af bruger i Microsoft Active Directory/O365 og andre benyttede applikationer, inkl. password reset
  • Ændringer af brugerrettigheder
  • Klargøre og opsætte IT udstyr, pc’er, printere m.m.
  • Håndtering og support af AV-udstyr
  • Fejlsøge- hardware og software fejl på Windows og MacOS.
  • Support og fejlretning af installeret video udstyr i mødelokaler
  • Vedligeholde intern dokumentation, samt knowledge database til kolleger.


Vi forventer, at du udviser engagement, tænker kreativt, og at du har en professionel ansvarsfølelse over for både store og små opgaver. Det er desuden vigtigt, at du har en fleksibel tilgang til løsninger, og at du vil afprøve nye metoder, efterhånden som teknologien udvikler sig.

Du er velstruktureret, positiv, åben og selvfølgelig serviceminded, og du trives med at servicere brugere og understøtte deres daglige arbejde. Du har let ved at kommunikere på dansk og engelsk – både skriftligt og mundtligt.

Vores Service Desk team består af en teamleder samt 2 fuldtidsansatte IT-supportere, som supporterer vores medarbejdere i Danmark og Sverige.

 

Job i en spændende virksomhed

Karnov Group tilbyder et spændende job med meget varierede opgaver i en organisation, der er kendetegnet ved en dynamisk verden, hvor alle er drevet af lysten til at gøre en forskel, og til at gøre Karnov Group til en succes. Vi har til huse i lækre faciliteter i hjertet af København.

 

Ansøgning

Er du interesseret, så send din ansøgning. Vi vil meget gerne have, at du starter senest den 1. december 2021.

Vi indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt, dog senest onsdag den 13. oktober 2021.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jeppe Foverskov, Teamleder for IT-supporten på telefon 29 10 13 14 eller på e-mail jeppe.foverskov@karnovgroup.com.


Del stillingen

IT-Supporter - serviceminded og styr på IT?