Studerer du marketing og står du overfor at skulle i praktik til efteråret? Motiveres du af at kunne bringe dit overblik og strukturerede mindset i spil i en moderne virksomhed i vækst. Så er det måske dig, vi leder efter!

 

Om praktikstillingen

Du bliver en del af et ambitiøst og venligt marketing team bestående af syv kolleger. Arbejdsmiljøet i teamet og generelt i virksomheden er præget af samarbejde, fleksibilitet, nytænkning og kreativitet. Du tilbydes en spændende og udviklende hverdag med mulighed for udvikling og læring og et kontor med en super central beliggenhed lige ved Nørreport Station.

 

Din marketings-værktøjskasse bliver ikke kun bedre - du vil også gøre en forskel i din praktikperiode

Du vil nemlig få lov at arbejde med en række vigtige opgaver, som har stor indflydelse på, hvordan vi kommunikerer med vores kunder på hjemmesiden og på mail. Vi forventer ikke, at du på nuværende tidspunkt forstår, hvad alle opgaverne præcist indebærer, men her er en liste over de primære:

  • Skabelse af en optimal tagging i Hubspot med henblik på at lave forarbejde til ny hjemmeside samt for at forbedre den automatiserede kundekommunikation
  • Opbygning af en simpel og overskuelig folderstruktur i CMS/CRM-systemet (Hubspot)
  • Oprydning af indholdet i Hubspot (gennemgang af gamle websider, artikler, blogs, etc.)
  • Udarbejdelse af en timeline for hvornår mulige, nye og eksisterende kunder modtager kommunikation og/eller får ændret deres data i Hubspot
  • Opdatering af kommunikationsmateriale i Hubspot
  • Ad hoc opgaver

 

Om dig

Du kan overskue meget information og gennemskue, hvordan ting skal organiseres. Du er idérig og kommer gerne med forslag til ændringer, forbedringer og tilføjelser. Men vigtigst af alt er, at du har lysten til at lære og til at udvikle dig blandt dygtige kollegaer. Det er selvfølgelig også en stor fordel, hvis du læser på en marketingsrelateret uddannelse, men vi er åbne overfor andre indgangsvinkler, hvis du ser noget, som vi ikke gør.

 

Om os | Bliv en del af udviklingen | Psykologisk Tryghed | ”we walk the talk”

Nu er det helt rigtige tidspunkt at blive en del af Karnov Group! I Karnov Group vil du opleve en virksomhed i rivende udvikling, hvor forretningen nytænkes og digitaliseres, og hvor vi kontinuerligt er i gang med en transformation fra et traditionelt forlag til en moderne informationsteknologisk virksomhed. Karnov Group er en førende leverandør af forretningskritisk information inden for jura, skat, revision og regnskab samt miljø, sundhed og sikkerhed i Danmark, Sverige, Norge, Frankrig, Spanien og Portugal. Vores løsninger er baseret på pålidelig viden, forfattet af fageksperter og formidlet via teknologi.

Psykologisk Tryghed er en af vores grundsten, der understøtter vores kulturelle værdier. I dagligdagen agerer vi ud fra og efterlever netop disse værdier - ”we walk the talk”. Du bliver således en del af en attraktiv arbejdskultur og et dynamisk miljø i en ambitiøs virksomhed blandt dygtige kollegaer, der støtter og respekterer hinanden. Vi tror på, at tæt samarbejde på tværs af hele virksomheden bidrager til, at vi, på bedst mulig vis, betjener vores kunder.

Endeligt bliver du en del af et kompetent team og en arbejdsplads centralt beliggende i København — tæt ved Nørreport Station. Der er naturligvis mulighed for hjemmearbejde.

Derudover vil du dagligt få frokost på vores regning. Selve praktikstillingen er ulønnet.

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

Har du spørgsmål til rollen, er du velkommen til at kontakte Senior CRM-Specialist, Joachim Mortensen på joachim.mortensen@karnovgroup.com, der vil være din leder og mentor i dit praktikforløb.

Vi håber at høre fra dig senest d. 22. maj 2024. Vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale.


Del stillingen

Marketing praktikant med interesse for data og automatisering