Motiveres du af kundekontakt og af at vedligeholde og forbedre løsningerne til kunderne? Ønsker du at bidrage med din løsningsorienterede og kommercielle forståelse? Så er det måske dig, vi leder efter!

 

Om jobbet | Kundesupport | Salg | Teknisk service

Din arbejdsdag vil være præget af varierede opgaver og af forskelligartede henvendelser fra kunderne. Du hjælper således vores større kunder med deres specialløsninger ved at komme med nye løsninger og alternativer til at imødekomme deres behov. Du arbejder proaktivt ved at vejlede eksisterende kunder og ved at lave mersalg, når resultatet forbedrer oplevelsen for kunderne. Dernæst sikrer du, at vores nye kunder får en ordentlig on-boarding, og du afholder træningsforløb for disse samt for vores eksisterende kunder. Endeligt udarbejder du salgsmateriale og tilbud til potentielle kunder, og du implementerer nye kunder sammen med salgsteamet og på egen hånd. Derudover varetager du løbende kundesupport og generelle salgsopgaver og andre ad hoc-opgaver.

Om dig | Kundecentreret| Løsningsorienteret | Idérig

Du bringer din erfaring fra en lignende stilling i spil, når du på forskellig vis hjælper kunderne med alt fra mindre ændringer til større tilpassede specialløsninger. Du bliver en succes i rollen ved at yde en imødekommende og tillidsvækkende service overfor kunderne. Du er typen, der evner at lytte og stille uddybende spørgsmål samtidig med, at du mestrer at bevare overblikket og arbejde målrettet selv, når vi har ekstra travlt. Du tilgår dit arbejde med engagement og viljen til at tackle udfordringer. Selv under pres bevarer du smilet i stemmen, og du bringer godt humør og positivitet ind i dialogen med kunderne og blandt kollegerne. Det er vigtigt, at du kan tage et personligt ansvar, og at du tør bede om hjælp og råd fra dine kollegaer.

 

Derudover ligger vi vægt på, at du:

  • Kan tilpasse kommunikationen til den enkelte kunde, og er tydelig i dialogen med kunderne
  • Er rummelig og tålmodig og har et oprigtigt ønske om at sætte dig i kundernes sted
  • Er detaljeorienteret og struktureret og trives med administrative opgaver
  • Har god forståelse for tekniske IT-systemer
  • Udover dansk og engelsk forstår norsk såvel som svensk i tale og skrift, da vi ligeledes supporterer norske og svenske kunder

 

Om os | Bliv en del af udviklingen | Psykologisk Tryghed | ”We walk the talk”

Notisum ApS, der er en del af Karnov Group, er et informationsforlag grundlagt i 1996. Notisum ApS har specialiseret sig inden for lovovervågning særligt inden for segmentet miljø-, arbejdsmiljø- og kvalitetscertificerede organisationer. Abonnementsprodukterne er moderne internettjenester med stor fleksibilitet og et uovertruffen overvåget informationsindhold.

Nu er det helt rigtige tidspunkt at blive en del af Notisum ApS og Karnov Group! I Karnov Group vil du opleve en virksomhed i rivende udvikling, hvor forretningen nytænkes og digitaliseres, og hvor vi kontinuerligt er i gang med en transformation fra et traditionelt forlag til en moderne informationsteknologisk virksomhed. Karnov Group er en førende leverandør af forretningskritisk information inden for jura, skat, revision og regnskab samt miljø, sundhed og sikkerhed i Danmark, Sverige, Norge, Frankrig, Spanien og Portugal. Vores løsninger er baseret på pålidelig viden, forfattet af fageksperter og formidlet via teknologi.

Psykologisk Tryghed er en af vores grundsten, der understøtter vores kulturelle værdier. I dagligdagen agerer vi ud fra og efterlever netop disse værdier - ”we walk the talk”. Du bliver således en del af en attraktiv arbejdskultur og et dynamisk miljø i en ambitiøs virksomhed blandt dygtige kollegaer, der støtter og respekterer hinanden. Vi tror på, at tæt samarbejde på tværs af hele virksomheden bidrager til, at vi, på bedst mulig vis, betjener vores kunder.

Endeligt bliver du en del af et kompetent team og en arbejdsplads centralt beliggende i København — tæt ved Nørreport Station. Der er naturligvis mulighed for hjemmearbejde. Du refererer til Operativ Chef, Danmark, Notisum ApS. Der er opstart i rollen d. 1. august 2024.

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

Har du spørgsmål til rollen, er du velkommen til at skrive til Operativ Chef, Danmark, Notisum ApS, Thomas Folke Seibæk på Thomas.folke@notisum.dk eller tlf. +45 24827711.

Vi håber at høre fra dig senest d. 8. maj 2024. Vi inviterer løbende kandidater til samtale.


Del stillingen

Customer Success Specialist med kommerciel forståelse og teknisk snilde til voksende Saas virksomhed