Kundeservice og teknisk support sidder klar til at besvare din henvendelse på e-mail eller telefon alle hverdage fra kl. 8.30 – 16.30.
Telefon: 33 74 07 00
kundeservice@karnovgroup.com
Sankt Petri Passage 5
1165 København K
CVR-nummer: 10 36 19 90
Er du ny bruger eller ønsker du at få genopfrisket din viden om løsningen, kan du finde hjælp her.
Denne side hjælper dig med at blive klædt godt på til at bruge Karnov Kommune.
Her finder du guides, video, ofte stillede spørgsmål og tips, der gør dig fortrolig med systemets funktioner og muligheder. Målet er, at du hurtigt og nemt kan finde svar og støtte til dit arbejde, når du har brug for det.
Karnov Kommune er en brugervenlig løsning, der tilbyder flere forskellige søgeregler og funktioner, som gør værktøjet helt personligt for dig. I denne video får du en introduktion i brugen af Karnov Kommune, og du lærer mere om de vigtigste funktioner og muligheder.
Navigér nemt i den stigende mængde guides med en ny og overskuelig struktur baseret på faner. Vi har opdelt materialet, så du hurtigt finder opkrævningsguides, guides til skoleområdet og meget mere – lige der, hvor du arbejder.
Få adgang til både vores juridiske indhold og dine egne interne dokumenter – samlet i én brugerflade med en dedikeret fane. Det betyder mindre tid på at lede og mere tid til at træffe kvalificerede beslutninger.
Som sagsbehandler arbejder du ofte i et miljø, hvor du skal omsætte juridisk viden til almindeligt sprog. Karnov Kommune giver dig adgang til nye, opdaterede og letforståelige juridiske guides, der gør det nemmere at kommunikere med borgere og kolleger – også dem uden juridisk baggrund.
(Til redaktør/case manager)
Denne guide gennemgår, hvordan du som redaktør/case manager uploader, strukturerer og opdaterer dokumenter i Karnov Kommune – herunder brugen af områder, tags og versionsstyring.
Upload-funktionerne i Karnov Kommune gør det muligt for kommuner at strukturere egne dokumenter efter deres egne arbejdsgange.
Redaktøre og fagkoordinatorer/fagspecialister har adgang til at administrere indholdet i systemet – dvs. oprette, redigere og strukturere dokumenter og metadata.
Overbliksiden findes på https://pro.karnovgroup.dk/b/uploads men kan også tilgås fra de forskellige forvaltningsområder og fra alle sagsguiderne.
Områder svarer til den tidligere ‘taxonomi’ i Schultz – hvis IA-dokumenter bliver migreret, bliver strukturen i Kommunes område 1 til 1 med Schultz.
Vær opmærksom på at tags går på tværs af alle områder og derfor kan ses af alle brugere af Karnov Kommune i kommunen.
Hvis du vil opdatere et eksisterende dokument uden at slette den gamle version:
Den nye version bliver nu den gældende, og den tidligere version gemmes automatisk og kan findes i dokumentets versionshistorik.
(Til sagsbehandlere)
Dokumenthåndtering i Karnov Kommune gør det muligt for kommuner at uploade samt strukturere egne dokumenter i Karnov Kommune.
Med områder, tags og en forbedret overbliks-side kan sagsbehandlere finde og anvende dokumenter nemt og effektivt.
Sagsbehandlere (Almindelige brugere)
Som almindelig bruger har du adgang til hele kommunens dokumentbibliotek, og du kan nemt finde det, du har brug for, ved hjælp af filtrering.
På overblikssiden kan du:
Man kan finde flere oplysninger om et dokument ved at klikke på øje-ikonet og tilgå Dokumentinfo-modalen. Fra dokumentinfo-modalen har du også mulighed for at tilgå evt. tidligere versioner af dokumentet.
Fra sagsguidene kan du også tilgå de dokumenter, der er blevet relateret til Karnovs sagsguide. Dvs. hvis du følger en sagsuide i Karnov Kommune vil du hurtigt kunne tilgå jeres egne dokumenter og retningslinjer inden for det pågældende område.
Hver 14. dag kan du møde Lars, en af Karnovs Online Trainers, og lære mere om brugen af Karnov Kommune - løsningen til dig, der arbejder med kommunale opgaver.
Undervisningen varer ca. 45 minutter og er live, så du har mulighed for at stille spørgsmål undervejs. Du kan læse mere og finde en dato, der passer dig via linket nedenfor.
Nb! Husk at tilmelde dig med log-in detaljer og ikke Microsoft